Pá­lyá­za­ti fel­hí­vás bü­fé­he­lyi­ség bér­be­adá­sá­ra

Jelentkezési határidő
2019. augusztus 10. 10:00

Pályázati felhívás  „A Hagyományok Háza 1011 Budapest Corvin tér 8. szám alatt  található székhelyén  büféhelyiség, színházi büféhelyiség  5 éves időtartamra történő bérbeadása”  tárgyában
 

1. A körülmények bemutatása

A Hagyományok Háza ( a továbbiakban HH) a székhelyéül szolgáló természetben 1011 Budapest Corvin tér 8. szám alatt található Budai Vigadó épületében Büfé- és catering szolgáltatásra alkalmas helyiségeket is kialakított mindösszesen 154, 79 m2 területen az alábbiak szerint:

Földszinti Büfé és Catering helyiségei - 111,8 m2

Valamint I. emelet - színház előtéri Büfé - 42,99m2

A büfé területek helyiségei

Földszint:

Dolgozói büféhelyiség és a hozzá kapcsolódó átadásra kerülő helyiségek az alábbiak:

Alaprajz kód

Megnevezés

Alapterület m2-ben

F.K.27

előtér

5,5

F.K.28

CATERING FOGADÓTÉR

21,29

F.K.29

CATERING öltöző

3,84

F.K.30

Raktár

11,05

F.K.31

Befejező konyha

12,54

F.K.32

büfé

41,66

F.K.33

Fogy. edény mosogató

12,73

F.K.43

WC

1,31

F.K.44

zuhanyozó

1,88

Összesen:

 

111,80

 

A Büfé használatához tartozik még az átriumnak nevezett fedett belső rendezvénytér egy része is amennyiben itt nincs más rendezvény.

 

I. emelet:

Színháztermi büféhelyiség és a hozzá kapcsolódó átadásra kerülő helyiségek az alábbiak:

Alaprajz kód

Megnevezés

Alapterület m2-ben

1.K.09

büfé

34,55

1.K.10

raktár

8,44

Összesen:

 

42,99

 

A büfé helyiségekben elhelyezett konyhatechnikai eszözök jegyzékét jelen dokumentáció 1. számú melléklete tartalmazza. 

A büfé és catering területek kialakításának célja a HH alaptevékenységébe tartozó szakmai programok, rendezvények, színházi előadások során jelentkező catering igények magas szintű biztosítása és a HH-nak mint a nagyközönség számára „nyitott házként” működő kulturális intézmény látogatóinak napközbeni, illetve a HH munkavállalóinak minőségi kiszolgálása.

A feladat ellátátsához szükséges információk

Befogadóképesség

A Budai Vigadó épületében az állandó jelleggel elhelyezett munkavállalók száma: 180-200 fő.

A felújított épületben 289 fő befogadására alkalmas színházterem található, a négy darab kézműves műhely befogadóképessége összesen 80 fő, ezen felül két kiállítótér, egy multifunkcionális  kb. 80 fős közösségi terem, egy 50 fős előadóterem és egy könyvtár működik az épületben. A maximális kihasználtság mellett egyszerre maximum 1100 fő tartózkodhat az épületben.

Ez a kapacitás egyszerre a házban nem mindennapi rendszerességű, a maximális befogadóképesség adatait mutatja.

Üzemidő:

A Budai Vigadó épülete „nyitott házként” működik a rekonstrukció lezárását követően. A látogatók előtt minden nap nyitva áll.

A munkavállalókra vonatkozó törzsidő: hétköznapokon reggel 8:00-délután 16:30, de ettől eltérő munkarendben is dolgoznak a kollégák reggel 7 órától maximum este 20:00 óráig. A nyitvatartásnak igazodnia kell a Hagyományok Háza dolgozóinak törzsidejéhez.

A színházteremben, közönségforgalmi terekben mind a normál törzsidőben, mind ezen felül hétközben és hétvégén is vannak rendezvények 18:00-23:00 órák között, táncházak alkalmával maximum hajnali 2 óráig.

A Budai Vigadóba szervezett események alkalmi jellegűek, részben egész napos megbeszélések, konferenciák, tanfolyamok, részben délutáni, esti órákra szervezett programok, előadások. Ajánlattevőnek a felmerülő catering szolgáltatást kizárolagossági joggal biztosítania kell, amennyiben ez a bérleti díjban megjelenik.

2. Ajánlati feltételek

Ajánlat tárgya

  1. 2.1. Jelen pályáztatatás során a HH célja egy olyan szolgáltató kiválasztása, aki egyaránt képes a dolgozói, valamint a rendezvények látogatói számára színvonalas büfé- és alkalomszerűen catering-szolgáltatást ellátni.  
  2. 2.2. A Hagyományok Háza a bérleményt kizárólag büfé üzemeltetése és catering szolgáltatások biztosítása céljára adja bérbe. A bérleménynek a jelen ajánlatkérésben foglaltaktól eltérő használata vagy hasznosítása nem lehetséges.
  3. 2.3. A rendezvények kiszolgálásánál szempont az épület és a rendezvények színvonalának megfelelő széles választék, igényes kiszolgálás és tálalás, a kínálat összeállításánál a különböző étrendi korlátozások figylemebevétele.

Előnyt jelent a HH alaptevékenységéhez illeszkedő kínálat összeállítása.

3. A hasznosításra vonatkozó fontosabb feltételek:

Az üzemeltetési díjat úgy kell megajánlani, hogy az tartalmazza a büféhez kapcsolódó közüzemi szolgáltatások díját, de nem tartalmazza a HACCP  engedélyhez kapcsolódó egyéb közüzemi díjakat, a Büfében keletkező kommunális és szelektív hulladék elszállításának költségét, az olajfogó üzemeltetési és ott keletkező veszélyes hulladék elszállítási és ártalmatlanítási költségét. (A zsírfogó üzemeltetési szerződését ajánlattevőnek kell megkötnie, és az erről szóló szerződést a bérleti szerződés aláírást követő 15 napon belül be kell mutatnia.) Amennyiben ajánlattevő nem kíván külön hulladékszállítási szerződést kötni, úgy a HH a heti szállítási rendnek megfelelően 1 db 250 literes hulladék elszállítását az üzemeltetési díjon felül kiszámlázza ajánlattevőnek.

  1. 3.1. A Hagyományok Háza minimális üzemeltetési díj elvárása 350 000,- Ft/hó + Áfa, azaz háromszázötvenezer forint/hó + Áfa, azzal, hogy az első hónapra esedékes üzemeltetési díjat a Hagyományok Háza által a szerződés aláírásával egyidejűleg kiállított számla alapján, annak kézhezvételét követő 10 napon belül meg kell fizetni.
  2. 3.2. A működés során a pályázati elbírálásnak megfelelően a Budai Vigadóban rendezett rendezvényeken Ajánlattevő a vállalt catering szolgáltatást kizárólagos joggal végezheti az adott rendezvényre vonatkozó megrendelőben foglaltak szerint, amennyiben ez a bérleti díjban megjelenik.
  3. 3.3. A jelen dokumentáció 1. számú mellékletét képező berendezéseken kívül a szolgáltatás magas színvonalú megvalósításához rendeltetésszerű használathoz szükséges berendezési és felszerelési tárgyak és az üzemeltetési tevékenységhez szükséges hatósági engedélyek beszerzéséről a nyertes Ajánlattevő gondoskodik.
  4. 3.4. A catering szolgáltatások biztosítására a Hagyományok Háza más vállalkozóval csak abban az esetben köthet szerződést amennyiben a nyertes ajánlattevő árában a kizárólagos catering szolgáltatás nyújtása nem jelenik meg.
  5.  
  6.  

4. Ajánlattevő által benyújtandó referenciák

  • Az 2016-2017- 2018  évek vonatkozásában jelenleg is folyamatban lévő vagy megszűnt, de legalább egy éves időtartamú szerződés alapján munkahelyi vagy éttermi étkeztetési szolgáltatást is magában foglaló üzemeltetési referenciával rendelkezik, minimum 100 adag/nap teljesítésével.
  • A HH referenciaként olyan bérleti, illetve szolgáltatási/üzemeltetési szerződésről kiállított nyilatkozatot fogad el, amely a fogyasztók – azonnali fogyasztásra szánt (azaz pl. kizárólag előre csomagolt) étellel és itallal történő – helyszíni kiszolgálását is magában foglalja (pl. hagyományos büfé minimum 100 fő kiszolgálásával)

A referenciá(ka)t cégszerűen aláírt nyilatkozattal és a referenciát igazoló személy elérhetőségének megadásával kell igazolni.

  • A nyilatkozatnak minimálisan az alábbi adatokat kell tartalmaznia, illetve az alábbi feltételeknek kell megfelelnie:
  • a referenciát nyújtó szervezet neve, székhelye,
  • referenciához kapcsolódó szerződés kezdési és lejárati időpontja,
  • üzemeltetés helyszíne (intézmény neve, címe), a napi személyforgalom,
  • a referenciát adó személy neve, beosztása, telefonszáma vagy e-mail-címe.

Az ajánlat kötelező elemei

Tervezett szolgáltatás bemutatása

5. A büfé választékának bemutatása

Az ajánlattevőnek táblázatos formában tételesen részleteznie kell a büfészolgáltatás keretében nyújtandó teljes étel-, ital- és áruválasztékot, ezen belül részletesen kitérve azokra a termékekre, melyek állandó jelleggel történő forgalmazására az ajánlattevő kötelezettséget vállal.

A táblázat elkészítéséhez szolgáló minta jelen dokumentáció 2. számú mellékletét képezi.

A megajánlott Büfé választékban szerepelnie kell minimálisan az alábbiaknak, melyek állandó forgalmazására kötelezett a nyertes ajánlattevő:

  • háromféle szendvics, melyből legalább egyféle teljes kiőrlésű gabonából készült pékáruból előállított, valamint igény esetén biztosítani kell szénhidrátcsökkentett vagy gluténmentes terméket is, ebből legalább egy melegszendvics,
  • legalább kétféle reggeli pékáru (pl. croissant, kakaós csiga, tepertős pogácsa)
  • legalább kétféle sütemény (pl. isler, linzerkarika, kókuszkocka)
  • legalább egyféle gyümölcs (lehet idényjellegű és/vagy banán, alma)
  • legalább háromféle joghurt (natúr és ízesített)
  • legalább négyféle édesség (pl. Balaton szelet, Túró Rudi, Kinder tejszelet, Sport szelet, Bounty, Twix)
  • legalább ötféle tea (gyümölcs, fekete és zöld teák)
  • kávékészítmények legalább háromféle (pl. kávé, capuccino, latte macchiato)
  • szénsavas üdítők legalább négyféle; cukormentes is
  • legalább háromféle rostos gyümölcslé
  • legalább kétféle ásványvíz (szénsavas és szénsavmentes is)
  • egyéb termékek (pl. virsli, pizzaszelet, perec, puding, forró csoki)

 

A dolgozói büfében az alkohol árusítása nem feltétel, de az ajánlatot tevő kockázatára megengedett, a mindenkori hatályos jogszabályok betartása, és engedélyek megléte mellett. A színházi büfében az alkohol tartása feltétel. Munkaidő alatt a Hagyományok Háza dolgozóit a büfé alkohollal nem szolgálhatja ki.

 

Az étel-, ital- és egyéb áruválaszték mellett jelölni kell, hogy azok

D – diabetikus, csökkentett szénhidráttartalommal rendelkeznek,

G – gluténmentes,

L – laktózmentes,

T – teljes kiőrlésű gabonából készült termékek

V – vegán

 

Az ajánlattevőnek figyelembe kell vennie, hogy a földszinti büfé melletti catering helyiségben melegítő konyha áll rendelkezésre.

 

Ajánlattevő  további termékeket is megajánlhat, melynek forgalmazására olyan formán kötelezett, hogy amennyiben nem ésszerű valamely megajánlott termék árusítása, úgy cserélheti azt más termékre.

Ajánlattevő a választék bemutatásakor térjen ki az egyes termékek bruttó eladási áraira, valamint az adagok mennyiségi paramétereire (pl. szendvicsek: szalámis, rántott húsos stb. húsadagja, zsemle tömege stb).

 

6. A pályázat benyújtása

 

Felhívjuk ajánlattevő  figyelmét arra, hogy az ajánlatban csatolt étel-, ital- és áruválaszték szerinti árak szerződéskötés esetén a szerződés mellékletét képezik.

A pályázatok a Pályázó képviseletére igazoltan jogosult személy aláírásával, egy eredeti példányban 2019. augusztus 10-ig beérkezően nyújthatóak be.

 

Postai úton: a Hagyományok Háza levelezési címére: 1251 Budapest, Pf. 23.

 

A már postai úton feladott pályázati anyagot 2019. augusztus 10. 10:00 óráig  az uzemeltetes@hagyomanyokhaza.hu  és az igazgatas@hagyomanyokhaza.hu  email-címekre Császár Attila főosztályvezetőnek címezve is meg kell küldeni PDF formátumban. 

A borítékra kérjük ráírni: „BÜFÉ” pályázat

 

Az elektronikus küldés során mellékelni kell a postai feladóvény másolatát, amellyel a Pályázó igazolja, hogy a pályázati anyagot a megadott határidőben postára adta.

 

7. A pályázat kötelező tartalmi elemei, kötelező mellékletei

A pályázatnak tartalmaznia kell:

  1. 7.1. a jelen pályázati kiírás 2. számú melléklete szerinti Választéklistát. A melléklet mintául szolgál, a választéklista tartalmára vonatkozóan,
  2. 7.2. a jelen pályázati kiírás 3. számú mellékletét képező pályázati adatlapot, 
  3. 7.3. a Pályázó működési formájának megfelelő (a pályázat benyújtási napját megelőző 30 napnál nem régebbi hatályos cégkivonat vagy azzal egyenértékű dokumentumot, amely egyértelműen igazolja, hogy a Pályázó létező szervezet.

Lekérdező link egyéni vállalkozóknak: https://www.nyilvantarto.hu/evny-lekerdezo/

Lekérdező link civil szervezeteknek, alapítványoknak: https://birosag.hu/civil-szervezetek-nevjegyzeke

Lekérdező link egyéb jogi személyiséggel rendelkező gazdasági szervezeteknek: https://www.e-cegjegyzek.hu 

  1. 7.4. Pályázó törvényes képviselőjének közjegyző által hitelesített aláírási címpéldányát.
  2. 7.5. pályázó szakmai referenciáit.

 

Pályázó tudomásul veszi, hogy amennyiben az általa képviselt szervezet jogerős végzéssel elrendelt végelszámolás, felszámolás alatt áll, illetve amennyiben pályázó ellene jogerős végzéssel csődeljárás vagy egyéb a megszüntetésére irányuló, jogszabályban meghatározott eljárás van folyamatban Pályázata érvénytelennek minősül.

 

Az árak meghatározásánál Pályázó vegye figyelembe, hogy a Pályázatban szereplő árak a szerződés első éve alatt nem változhatnak, ezt követően az előző évre maximálisan a KSH által közzétett fogyasztói árindex mértékével növekedhetnek a Hagyományok Házával közös megegyezéssel.

Ajánlattételi határidő

Az ajánlatokat a jelen dokumentáció 3. számú melléklete szerinti Pályázati adatlapon, azt  cégszerűen aláírva kérjük megküldeni scannelt pdf formátumban.

Az ajánlat érvényes, ha azt az ajánlattevő a fentiek szerint meghatározott határidőig nyújtotta be, és az ajánlattevő ajánlata megfelel a jelen dokumentációban, a pályázati dokumentációban és a jogszabályokban foglalt feltételeknek.

 

8. Adatkezelés

A HH a kedvezményezett átláthatóságának fennállása ellenőrzése céljából, a kedvezményezett nyilatkozata alapján a nyertes pályázóval kötött szerződés megkötését követő öt évig kezeli.

  1. 8.1. a) a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény (Nvt.) 3. § (1) bekezdés 1. pont a) alpontja szerinti jogállására vonatkozó adatot,
  2. 8.2. b) ha a kedvezményezett az Nvt. 3. § (1) bekezdés 1. pont b) alpontja szerinti szervezet esetén az Áht. 55. §  ba)-be) pontjai szerinti adatokat,
  3. 8.3. c) ha a kedvezményezett az Nvt. 3. § (1) bekezdés 1. pont c) alpontja szerinti szervezet esetén az Áht. 55. §  ca)-cf) pontjai szerinti adatokat.
  4.  

9. Bírálati feltételek

A pályázati döntés meghozatalakor az alábbi bírálati szempontok és súlyszámok szerint vesszük figyelembe az ajánlatokat.

 

Bírálati szempont

Súlyszámok

A

Üzemeltetési díj összesen:

20

B

a HH rendezvényeinek és egyéb rendezvények (catering) gasztronómiai szolgáltatására megajánlott árak (bruttó, Ft/főre kalkulálva)

10

C

a HH rendezvényeinek és egyéb rendezvények kizárólagos (catering) gasztronómiai szolgáltatására megajánlott üzemeltetési díj

15

D

Színházi és dolgozói büfé nyitvatartási idő

5

E

Közös marketingkoncepció kidolgozása, a marketing területen való együttműködésre vonatkozó koncepció/megvalósítási terv csatolása.

10

F

Dolgozói ellátást biztosító egységben alkalmazott fogyasztói ár árkedvezmény %-ban (bruttó árból) vagy a kedvezményes ár a választék listában külön oszlopban megjelölve. A bírálatnál a dolgozók által fizetett ár a mérlegelési szempont.

30

In­ter­jú Both Mik­lós­sal

A Kultúra.hu munkatársa a nemzetközi viszonylatban is egyedülálló Folk_ME (Music Education) platform apropóján beszélgetett a Hagyományok Háza főigazgatójával.

Er­dély­ből Er­dély­be

Fehér Anikó Erdélyből Erdélybe című írását ajánljuk a Ritmus és hang blogon, mely Jávorszky Béla Kelemen László című életrajzi könyvéről és annak könyvbemutatójáról készült.

Érdekli a többi műsor?

Iratkozzon fel hírlevelünkre, és értesüljön elsőként rendezvényeinkről, képzéseinkről!