Ta­tár­né Nagy Ág­nes

konduktor-óvodapedagógus, neveléstudományi kutató, a Kuncogó szemlélet megálmodója.

A konduktív etnopedagógia egyik kiemelt célja a játékos anyanyelv visszatanítása szülők és kisgyermekkel foglalkozó szakemberek számára. A holisztikus nevelési megközelítésben a készségek és képességek fejlődésének támogatása történik a népi játékokon keresztül. A differenciálás és adaptálás segíti az egyéni képességekhez való alkalmazkodást figyelembe véve az életkori sajátosságokat, fejlődési szakaszokat. Ennek tudatos alkalmazása a preventív szemlélet alapja.

A csár­dás nyol­ca­dik örök­sé­günk!

2024. december 4-én, Paraguay fővárosában, Asunciónban az UNESCO Szellemi Kulturális Örökség Kormányközi Bizottságának 19. ülésszakaszán egy újabb magyar kulturális kincs nyerte el a világ figyelmét és elismerését, ami ezennel már a nyolcadik örökségünk. 

Érdekli a többi műsor?

Iratkozzon fel hírlevelünkre, és értesüljön elsőként rendezvényeinkről, képzéseinkről!