Ajándékok a Nyitott Műhely­ből

A karantén időszaka alatt a Nyitott Műhely alkotói is szorgalmasan tevékenykedtek, „készítsd otthon” csomagokat állítottak össze, kézműves ajándékokat készítettek azért, hogy a kézművesség, alkotás élményével jutalmazhassuk a „Virágozta anno... - Rajzpályázat a bútorfestésről” nyerteseit.

Hunyadvári Szilvia

Hunyadvári Szilvia segítségével növényi nyomatos kötött kiskönyvet lehet készíteni, Torba Ildikó népi iparművész szűrrátétes kulcstartó, Somos Veronika bőrműves madár és csepp alakú medál csomagokat állított össze „csináld magad” formában, Szederkényi Zsófia pedig kulcstartóra való nemezvirágokat gyúrt.

Somos Veronika

Az ecoprint egyfajta növényi festés, ahol a növények nedveit használják, a természet csodás rajzolatait viszik rá különböző, szintén természetes anyagú hordozókra, vászonra, selyemre, nemezre vagy papírra. Szilvia használta erdei szamóca és gólyaorr levelét, aranyvessző és pitypang virágot, a vöröshagyma héját pedig, mint formaalkotó növényt és főzőléként használta fel.

Torba Ildikó
Kézműveskedős, felszabadult nyarat kívánunk minden gyereknek!

Just gone fest­iv­alling

The festival season is in full swing, and our team is also joining the summer vacationers: the institution will be closed between July 28 and August 18, 2025.

Folk_ME has been in­tro­duced in Qatar

Hungarian Heritage House’s digital music education program, which garnered interest from several countries, opening up new opportunities for collaboration.

Craft_ME is be­ing in­tro­duced through Folk_ME

Craft_ME (Craft Media & Education) is an innovative digital platform focused on teaching and preserving folk crafts. Its primary goal is to make the entire process of traditional craft techniques and trades—from the initial preparation of materials to the completion of the finished object—visually accessible to a wide range of people interested in the profession, using digital tools. 

Interested in other programmes?

Subscribe to our newsletter and be the first to hear about our events and training.