Kell-e a jó bor­nak cé­gér?

Közös gondolkozás arculatról, marketingről, kommunikációról

 

A régi mondás szerint "a jó bornak nem kell cégér", de vajon érvényes ez a kijelentés a mai, egyre zsúfoltabb piacokon, ahol az arculat, a marketing és a kommunikáció kiemelt szerepet játszik egy termék sikerességében? A digitális korban, amikor a fogyasztók döntéseit egyre inkább befolyásolják a vizuális ingerek és az online jelenlét, elengedhetetlen a közös gondolkodás az arculat kialakításának fontosságáról. Egy erős, jól megtervezett arculat nem csupán megkülönbözteti a terméket a versenytársaktól, hanem hozzájárul a márkaidentitás erősítéséhez, az üzenet egyértelmű közvetítéséhez, és így közvetve a vásárlói lojalitás növeléséhez is. A marketing és kommunikáció stratégiai megközelítése, amely figyelembe veszi a célcsoport igényeit és a piaci trendeket, kulcsfontosságú egy sikeres márka felépítésében. Így, bár a minőség továbbra is alapvető fontosságú, a "jó bornak" is szüksége van cégérre a mai világban, hogy ki tudjon tűnni a sokaságból és elérje a megfelelő közönséget. Pódiumbeszélgetés meghívott vendégekkel és közös interaktív rész is vár az idelátogatókra 

 

Célcsoport

Közművelődési szakemberek, akik a saját intézményükben (kényszerből) foglalkoznak a marketinggel és az értékesítéssel. Társintézmények marketing, kommunikációs szakemberei és érdeklődők, akik szeretnék a „saját márkájukat” építeni, szépíteni, bevezetni, vagy még ismertebbé tenni.

 

Meghívott vendégek
  • Misetics Mátyás vizuális szakember, egyetemi tanár

Mitte Communications Kreatív igazgató, Márkatanácsadó
Márkafejlesztési szakember és kreatív igazgató, aki bizonyított múlttal rendelkezik a kulturális intézetek és múzeumok márkaépítésében, az ingatlanmárkaépítésben, a munkáltatói márkaépítésben, a szolgáltatástervezésben és a startupok számára nyújtott tanácsadásban. A MITTE Communications társalapítója. Különböző iparágakból szerzett szaktudás egyedülálló keverékével rendelkezik, kreatív szakembereket vezet és motivál. Öt éven át oktatott Közép-Európa egyik legnagyobb egyetemén. Kortárs művészként fő választási médiuma a színpadi fényképezés. Párizstól NYC-ig állított ki, művei számos köz- és magángyűjteményben megtalálhatók.

  • Zsoldos Dávid zenész, újságíró, kommunikációs tanácsadó

A Zeneakadémián szerzett zongoraművészi és zenetörténészi diplomát, majd kulturális újságíróként dolgozott. A Fidelio Média Kft. alapító-tulajdonosaként 2002-ben indította el a Fidelio.hu-t, egy évvel később a Fidelio Magazint. A Capriccio című műsor egyik szerkesztő-műsorvezetője volt a radiocafé 98.6-on, majd az induló Klasszik Rádió 92.1 első programigazgatója (2009–2010). 2012-től - a PORT network és a Fidelio Média egyesülésével - a Libri-Shopline médiaportfoliójának ügyvezetője és társtulajdonosa. A Hagyományok Háza, a Müpa és az Operaház tanácsadója, a Magyar Zenei Tanács elnökségi tagja, a BKF Arts & Business képzésének tanára.

  • Juhász Dóra PR szakember

MOME Brand és kommunikációs igazgató
PR-szakember, művészeti menedzser és kommunikációs szakértő, aki bizonyítottan az előadóművészeti iparban dolgozik, szinte minden méretű ügyfél számára. PR, művészeti menedzsment, márkaépítés és kreatív kommunikációs megoldások terén jártas.
Dóra egy könyv szerzője, amely a fiatal közönség művészetekkel való megszólításáról szól, írásai nemzetközi folyóiratokban és folyóiratokban jelentek meg, és olyan témákban szerepelt nyilvános beszédben, mint a kulturális menedzsment és stratégia, a márkaépítés és a kreatív történetmesélés. művészetek.


Szekcióvezető

Küttel Dávid

 

Szár­nya­ló ze­nei öt­le­tek

Május 2-án ismét izgalmas zenei kísérletnek lehetünk szem- és fültanúi, a Hagyományok Háza Népzenei inkubátor programjában, ezúttal ugyanis három tehetséges és kreatív népzenész öltöztet új köntösbe egy közismert magyar népmesét, A szorgalmas és a rest leány történetét. A Cinka triót Paár Julcsi mentorálja.

Érdekli a többi műsor?

Iratkozzon fel hírlevelünkre, és értesüljön elsőként rendezvényeinkről, képzéseinkről!